Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

 Moja mała paczuszka




Tak jak pisałam kilka postów temu nawiązałam współpracę z firmą Sudomax. W ramach współpracy otrzymałam jeden 55gramowy słoiczek oraz pięć malutkich próbek których już nie mam, ponieważ dałam je dla mojej kochanej chrześniaczki. ;) Sudomax jest kremem hipoalergicznym < czyli idealny dla mnie jako alergiczki> i antybakteryjny. Przeznaczony dla dzieci i dorosłych. Ja osobiście stosuje go na moje paskudne rany po ugryzieniach komarów, dzięki temu już tak nie swędzą i lepiej się goją. Stosuje go również na trądzik oczywiście miejscowo. ;) Sudomax ma biały kolor. co do zastosowania jest genialny jednak nie podoba mi się to, że nawet dobrze wsmarowany zostawia na skórze białe ślady, dlatego stosuje go tylko na noc. Zapach przypomina mi mieszkanie babci, która posiada różne zioła, a właśnie sudomax przypomina mi po części wejście do sklepu zielarskiego, ale nie mam do niego zastrzeżeń nie jest mdlący za co wielki plus. ;) Plusem jest też konsystencja, jest gesty równo się rozprowadza.

  
Dostała również małe próbki :
Przejdźmy do rzeczy : informacje otrzymałam drogą mailową, ale jest też ich pełno na stronie. Jednak ja raczej stosowałam go na :

  • odparzeniach,
  • podrażnieniach i zaczerwienieniach skóry (np: po depilacji),
  • skórze trądzikowej i skłonnej do wyprysków - stosować punktowo,
  • drobnych otarciach i skaleczeniach,
  • zmianach skórnych spowodowanych ukąszeniami przez insekty,
  • niewielkich poparzeniach słonecznych.                                                                                                                                                                                                                            
    W skrócie : 
    PLUSY
    + niska cena (110g - 11zł)
    + pomaga w walce z niedoskonałościami skóry
    + doskonale natłuszcza skórę
    + łagodzi podrażnienia 
    + jest bardzo wydajny
    + ma przyjemną konsystencję 
    + ma przyjemny zapach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz